29 Ağustos 2009 Cumartesi

Uyuyorum,bunalıyorum,yoruluyorum,şaşırıyorum,daralıyorum,okuyorum,susuyorum,korkuyorum..

Uyuyorum; her an günümü berbat edecek yeni bir gelişmeyle (!) karşılacakmışım korkusu, yastığımla başım arasındaki muhabbeti körüklüyor.

Bunalıyorum; insanların Ramazan ayında sanki Rabbimin oruç tut emri yokmuş gibi sokaklarda çok rahat bir şekilde birşeyler yiyip içmesinden.

Yoruluyorum; sağa sola uçuşan haberlerin aslında çoğu yalanmış.

Şaşırıyorum; komşu kadın bir gece vakti sokağın ortasında, kaldırımda oturuyor ve kimse 'Neyin var ' demiyor. (Sözde) Neşeli ve duyarlı mahalle sakinleri dizi filmlerinin yeni bölümlerini pür dikkat izleyen izleyicilerin bu ' gerçek hikayeye' duyarsız kalmalarına anlam veremiyorum.

Daralıyorum; 1 milyon 100bin öğrenci Öss ye giriyor bunların 6 bini yerleşiyor. Onca zorluklarla okuyan arkadaşlar okul bittikten sonra iş bulma derdine düşüyor.

Okuyorum; terör belası geri gelmiş.. Hiç gittiğini hatırlamazken.

Korkuyorum; bunca haksızlıklara karşın insanların sessiz kalmasının günün birinde başımıza dert açacak hissediyorum.

Kızıyorum; İsrail'in Filistin arazilerini satışa çıkardığının haberi ,internet haber sitelerinde çok kısa bir süre görünüp kayboluyor. Belli ki çok 'tık' almıyor, belli ki çok okunanlar listesine giremeyecek.
Kalakalıyorum ;tekerleme okuyarak kilo verme mümkün mü sorusunun cevabını merak edenler ,epey 'tık'latmış siteyi.

Kaçıyorum; Facebook tan izimi bulan insanların bir kısmıyla hiç tanışmamışım ve hiç tanışmayacaksam neden 'onayla' butonuna basayım ki !

Düşünüyorum; 3Gteknolojisine ne zaman geçeceğim ve 3G benim hayatımı değiştirmeye yetecek mi? Değişirse bu benim hayrıma mı olacak yoksa şimdilik sadece yüklü para vermiş olmakla mı idare edeceğim ?

0 yorum:

Yorum Gönder