24 Ağustos 2009 Pazartesi

Nedir bu Twitter...

herKese merhaba..

 RSS ve FriendFeed tanıtımlarından sonra Twitter‘ı tanıtmamam olmazdı, bugün benden önce Twitter üzerine ne gibi paylaşımlar yapılmış diye gezinirken, Webiki.tv adlı çok kaliteli bir web sitesine rastladım ve en son yapılan paylaşımda (alternatif bağlantı) Twitter tanıtılmıştı.
Twitter bependiğim güzel ve kullanışlı bir servis. Anlık durumunuzu yazmanız dışında kişiler ile iletişimde bulunabiliyor, kişilerin paylaşımlarına/kısa notlarına ulaşabiliyorsunuz

Çok güzel bir anlatım yapmış Önder Eren ve videoda üyelik alımından, arkadaş eklemeye dair kullanım ile ilgili tüm noktalara değinmiş, dolayısı ile ben de tekrar bu konulardan bahsetmek istemedim.
Yeni paylaşımımda sizlerle Twitter fikrinin çıkışı ve gerçek hayatta şu anda ne amaçlı kullanıdığı üzerine konuşuyorum, videonun sonunda ise bloguma canlı canlı twitter güncellemelerimi ekliyorum.
Gerçekten belli bir çevredeyseniz ve genelde twitter için bu web sektöründeki girişimciler ve yenilikçiler oluyor; gerçekten hoş uygulamalar friendfeed ve twitter. insanları bir arada tutuyor. Facebook gibilerinin yaptığından yüz kat daha fazlasıyla. Daha bu uygulamalar çok götürecek bizi


0 yorum:

Yorum Gönder