25 Haziran 2009 Perşembe

Rusya’dan destek


Münevver Karabulut’un katili Cem Garipoğlu’nun Rusya’da olduğu düşünülüyor. Sevgisini canice öldüren Cem Garipoğlu her yerde aranıyor.
Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Köksal Toptan Rusya Federal Meclisi Başkanı Sergey Mironov’un davetiyle Rusya’ya gitti. Döndüğünde ise “Sayın Monokov’a konuyla ilgili Türkiye’deki kamuoyunun hassasiyetini anlattım. Etkilendiğini ümit ediyorum,tahmin ediyorum. Dün beni aradı bazı bilgiler verdi. Bizden ek bir takım bilgiler daha istedi. Büyükelçiliğimizdeki bütün bilgiler bugün kendisine aktarılacaktı. Gerekiyorsa buradan yeni bilgiler göndereceğiz. Konuya çok büyük ilgi gösterecekler. Mironov bizzat kendim takip edeceğim dedi” açıklamasını yaptı. Bu cinayet herkesi çok üzdü ancak daha da üzen bir nokta katilin henüz yakalanamamış olmasıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder